Thursday, February 8, 2018

Telegrame

P. s-a trezit duminică și a zis oy și gata, el - este - Golemul. Se mișca precum un monstru și vorbea ca un robot, Golem autentic.
- Golem - a iubi - Vio!
- Vio - nu a iubi - Golem! am încercat eu discret să îl fac să termine.

Am vorbit oleacă despre Golem, da nu vă imaginați că cine știe ce mult, numa Praga, Rabbi Loew și tadam i-am zis că tembelu de Shalom Auslander are o povestire cu Golemul super amuzantă. A zis să îi deschid cartea la povestire (m-a întrebat în prealabil cîte pagini are!!!) și poate o citește.
Update: a citit-o, i-a plăcut. Bravo.

***

P. era foarte metafizicăl tot duminică asta*. Începe să îmi pove cum a văzut el o emisiune prezentată de Gordon Freeman despre univers și cum să veeeeziiii...
Aici nu știu ce s-a întîmplat și a trebuit să întrerupem discuția fașcinantă.
Cînd a fost momentul, am fost o duamnă și am zis ce povesteai mai devreme de la emisiunea ta cu Craig Freeman?
- Nu Craig, Gordon, a zis P.
- Bine că nu Morgan, am zis eu.
- Ă, de fapt cu Morgan Freeman.
În mare, ce mici sîntem noi și ce mare e universul.

***

Goșgoș ne-a convins ieri mișunînd la ambele capete ale unui dulap să tragem dulapul pentru că acolo este un șoricel. Nu erau decît șoricei de praf. #aleluia

***

Cînd m-am întors de la Glasgow și mă descălțam în casa scării, mi s-au părut cam multe firmituri de hrană uscată pe jos. M-am uitat mai cu atenție, firmiturile erau pardon cacao de șoarece. P. a tras dulapul de păpuci și în spatele lui, pe lîngă mulți cacao, am găsit un kil de hrană uscată. Așa tare îmi doresc ca cel care s-a mhhh găinățat! în spatele dulapului să o fi șters spre libertate și nu spre în casă.
#viațacuGoșgoș #nuneplictisim

*am vrut să scriu duminică asta și nu duminica asta. Îhî.

No comments:

Post a Comment